Monday, February 2, 2015

Terengganu Part 1 -Bertunang-

Assalamualaikum w.b.t

Eh! jangan terkejut tengok tajuk post tu. Bukan saya yang bertunang tapi adik lelaki saya yang nombir 4 tu yang bertunang. Balik je dari Krabi, seminggu kemudian terus ke Terengganu pula. Wah, berjalan sakan! Baju dalam beg [un tak sempat kemas habis lagi. wuuuu...

Masa ke Terengganu hari tu berat saya naik 2kg. Ni penahan asyik makan makan makan. Makan pula semua seafood aje. Ayoyoyo... Ingatkan balik dari Krabi kurang la berat. Skali makin naik pula. Tak pe la. ni petanda hati sonang. hohoho...


Baru beli kamera baru. Tak reti guna lagi. Gamba pun wide sampai jadi macam fisheye pula. 

Bersama opah tersayang 

On our way to Terengganu 


Singgah beli musang king. hohoho 

Sampai di hotel Seri Malaysia 

 While check in

Boys in charge of everything 

Tingkat 3 and takde lif! Owh.. Sian opah kena naik tangga. 

 Selfie?

 -_-"

3 generation. Yang gelap tu laut. 

 Making order

While waiting our food to be serve 

Hubby and Opah 

The food was so delicious and fresh! You can test the ocean 

Esoknya bangun pagi2 pergi jogging 

Sunrise 

Sunrise 

Dalam pukul11, bertolak la kami ke Kuala Berang menuju ke rumah bakal tunang adikku. Semasa dalam perjalanan, masih nampak lagi saki baki banjir bulan 12 aritu. .

Sesi berkenalan 

Sesi sarung cincin 


Dengan Ibu pula 

Maka dengan ini, tarikh perkahwinan jatuh pada 30 Ogos 2015! 

Buat secara kecil kecilan sahaja. Islam kan mengajar kita untuk bersederhana. Buat yg perlu sahaja. 

Jom balik g shopping! 

Ayah and the boys while waiting the girls shopping. hehe! 

Minum petang terus ke dinner. Puluk sotong, pancake cicah kari, sotong goreng tepung dan macam2 lagi. Mana la berat badan tak naik. Makan je kojenye. 

Time to go home! Hubby serious betul drive keta.  

 Singgah makan tempoyak patin. 

Till then.. Tata!