Thursday, July 17, 2014

Projek Iftar 3

Assalamualaikum w.b.t

Saya masih di office. Tunggu En.Somi. Balik lmbat ni jenuh la kelam kabut masak untuk berbuka. Harap2 la sempat. Agak penat sebenarnya.. Nak simpan tenaga utk terawih. Tapi nak buat mcm mana kan..

Gambar bawah ni campur2 antara yg saya masak, ibu masak (sempat balik Sitiawan kejap), dan kedai masak. hehe..

Ni gambar bahan2 sebelum sy buat mee goreng

Mee goreng and chicken patty and bubur lambok

My mee goreng basah

Ikan pekasam. Ni masa kat sitiawan. Feveret nih!

Macam2 ibu masak masa kami balik hari tu. Sup tulang tiada dalam gambar

Ni makan kat pancake house @ Midvalley

Jamuan berbuka rumah Nida. Saje nak tayang presurre cooker sy disitu. hehehe

Saya bawa Rice Lamb Mendhi. Senang tak payah pikir lauk dah.

Red Velvet with blueberry topping made by Lily


Yang ni atas dan seterusnya ni semalam punya menu. Makan kat Murni Discovery. Air Lily Special

Mee raja nepoleon

and mine was carbonara seafood salmon


Till then... tatatititutu


No comments: